Grivas Vasilis illustrator.Γρίβας Bασίλης εικονογράφος


Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Γρίβας Βασίλης βιογραφικό.-ABOUT ME.



ΓΡΙΒΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ: ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


Γεννήθηκα στην Λαμία. Είμαι μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος .
Ζω και εργάζομαι στην Αθήνα ως εικονογράφος παιδικών βιβλίων. Έχω συνεργαστεί με πολλούς εκδοτικούς οίκους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, Μεγάλη Βρετανία, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Έχω συνεργαστεί για το γραφείο γεωργικών υποθέσεων της Αμερικάνικης Πρεσβείας στην Αθήνα, με το υπουργείο παιδείας για τους καλλιτεχνικούς αγώνες του 2008, με το Άγιο όρος-Μονή Εσφιγμένου,  για το περιοδικό της Μονής, Βοανεργές. Εχω συνεργαστεί με την διαφημιστική εταιρία SPA&SPA στο Ούντινε Ιταλία-σχέδιά μου για τα γυαλιά HEAR VISION για λογαριασμό της εταιρίας Rock Run Roll.
Εχω συμμετάσχει  στην έκθεση εικονογράφων Sharjah International Book Fair, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με 3 έργα μου. και στο Βουκουρέστι με ένα εργαστήριο προγεννητικού έλεγχου.
Έχω φιλοξενηθεί 2 φορές στο αμερικάνικο περιοδικό Dream Chasers Magazine με συνεντεύξεις και παρουσιάσεις της δουλειάς μου.
Έχω συνεργαστεί 2 φορές με την ΑTHENS VOICE κάνοντας 1 εξώφυλλο και 2 ολοσέλιδα, επίσης έχω συνεργαστεί με την free press Λαμίας Λαϊκή Φωνή για 1 εξώφυλλο.
  Το 2013 Έγραψα και εικονογράφησα ένα picture book με τίτλο   Zaf the Persian cat που κυκλοφορεί από την Tate publishing στις  Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
  Παράλληλα ασχολούμαι και με τη ζωγραφική, συμμετέχοντας σε ομαδικές εκθέσεις και πραγματοποιώντας 2 ατομικές.
Το 2006 έγραψα και εικονογράφησα ένα παραμύθι, εμπνευσμένο από την λαϊκή μας παράδοση, με τίτλο Ηλιογέννητη και Κωσταντής από τις εκδόσεις Στρατής.


GRIVAS VASILIS: BIO


Vasilis Grivas  is a Greek illustrator who is able to undertake a wide variety of projects. He is a member of the Chamber of Visual Arts and the Artistic Society of Greek Children's and Adolescent's Books, Esopus. He has illustrated many books for children, novels, book covers, brochures and more to his name, he has collaborated with educational organizations and publishers in Greece, USA, China, with an advertising company in Italy, with USDA Foreign Agricultural Service of the United States in Athens. With the Australian writer J.R.McRae for her book, Cats Eyes published by Tate publishing. He wrote and illustrated a picture book  Zaf the Persian cat, for Tate publishing, in USA. He wrote and illustrated a fairytale «Heliogenniti and Constantis» based on and inspired by Greek traditional legends of the same name. He has exhibited his work internationally to excellent reviews. He participated in the exhibition for illustrators in Sharjah International Book Fair, (United Arab Emirates) and collaborated with the British online magazine Stimulus Respond.

Επικοινωνία- CONTACT grivas.vasilis@gmail.com


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου